26 вересня 2014 року
на базі загальноосвітньої школи (зі спеціальними класами для дітей з порушеннями зору) №281 міста Києва було проведене засідання

Всеукраїнського круглого столу на тему: «Інклюзивна освіта в умовах сьогодення»,

організованого Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Інститут реабілітації та соціальних технологій»

за підтримки ВГО «Асоціація тифлопедагогів України»


    Перед відкриттям круглого столу його учасники мали нагоду ознайомитися з діяльністю спеціального дошкільного навчального закладу № 219 для дітей з порушенням зору та інтелекту, директором якого є віце-президент ВГО «Асоціація тифлопедагогів України» Н.М.Рожко.
Спеціальний дошкільний заклад №219 проводить ранню корекцію і компенсацію вторинних відхилень у розвитку дітей, лікувально-відновлювальну роботу по виправленню порушень зору та здійснює підготовку дітей зі зниженим зором до навчання в загальноосвітній школі в умовах інклюзії. Присутні ознайомилися з роботою спеціалізованих груп, тифлопедагогів, психологів, логопедів та лікаря-офтальмолога. Наприкінці знайомства з садочком, учасники круглого столу отримали приємний сюрприз від вихованців спецзакладу у вигляді невеличкого святкового концерту.

   Серед тематики основних доповідей, що прозвучали цього дня переважали питання соціальної спрямованості державних реформ для підтримки дітей з вадами розвитку, ролі громадських організацій та закладів освіти в розвитку інклюзивної освіти, напрями їх співпраці; адаптації навчального середовища до особливості зорового сприйняття дітей зі зниженим зором; підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; співпраці вчителя та батьків в умовах інклюзії; особливостей екологічного виховання дітей з порушеннями зору; сучасних тенденцій, функцій та діяльності ПМПК в наданні підтримки дітям з порушенням ПФР; адаптації дітей зі зниженим зором до умов навчання в загальноосвітній школі, ролі батьківського виховання в розвитку дітей зі зниженим зором.

   Директор загальноосвітньої школи №281 Святошинського району м.Києва Л.Я.Цимбал у своєму виступі детально зупинилась на проведенні на базі закладу експериментального педагогічного дослідження регіонального рівня «Психолого-педагогічний супровід дітей зі зниженим зором у класах із інклюзивним навчанням в умовах загальноосвітньої школи», що здійснюється під науковим керівництвом викладачів кафедри тифлопедагогіки Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П.Драгоманова.

10608611 1494249344177387 7759958085291631619 o1801142 1494249487510706 934379003213247526 o10630598 1494250517510603 5396604741234385333 o10703818 1494249800844008 220653106638308856 o